Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Όταν το παρελθόν...συγκινεί ευχάριστα!

Τους υδροχόους λένε ότι τους χαρακτηρίζει το αλτρουιστικό πνεύμα. Πάντα θέλουν να βοηθούν τους συνανθρώπους τους... 
5 Ιουνίου είναι η παγκόσμια μέρα του περιβάλλοντος. Σε μια προσπαθεια λοιπόν να στηρίξω την ανακύκλωση  του χορευτικού ομίλου της πόλης έκανα φύλλο και φτερό δύο αποθήκες και ένα πατάρι.
'Ολα μου τα σχολικά χρόνια ήταν στοιβαγμένα σε κούτες και σακούλες αλλά και κάτω από πολύ σκόνη!! Χρειάστηκα 3 ώρες για να γεμίσω 9 τεράστιες σακούλες με βιβλία παλιά - ακόμα και βιβλία της μαμάς μου όταν πήγαινε στο Δημοτικο!!! Φυσικά κράτησα και αρκετά ως ενθύμιο... 
Και κάπως έτσι εντόπισα δύο παλιές αλλά τόσο αγαπημένες συλλογές μου. Χαρτοπετσέτες και κόλλες - αυτές τις αρωματισμένες και ρομαντικές λεπτές κόλλες αλληλογραφίας ή όπως αλλιώς το λένε... Πωπωωωω...! Χρονια πίσω!! Ειδικά οι κόλλες... Η μυρωδιά παραμένει ίδια. Όλως παραδόξως δεν έφυγε! Φάκελοι με παραστάσεις (ασορτί με τις κόλλες), σκληρά εξώφυλλα, μικρά χαρτάκια με παραστάσεις ξαφνικα ξεπήδησαν από το κιβώτιο... και με ταξίδεψαν στην δεκαετία του '90. Τότε που με τις φίλες μου αντάλλασσαμε τις κόλλες... Σου δίνω αυτη.. Δώσε μου εκείνη... Όχι; Ε τότε σου δίνω και κάτι ακόμα... Πόσες διαπραγματεύσεις και επιχειρήματα για να αποκτήσω την πολυπόθητη κόλλα αλληλογραφίας.
Η συλλογή μου αποτελείται απο 18 εξώφυλλα, 41 κόλλες αλληλογραφίας, 36 κόλλες με τον φάκελο τους και 52 μικρά χαρτάκια. Πόση υπερηφάνια!!!
Πωπωωω αναμνήσεις!!


Και οι χαρτοπετσέτες... Ακομα μαζεύω... Σε γιορτές, γενέθλια, επετείους... Και είναι τόσο όμορφες... Ορισμένες πραγματικά έιναι έργα τέχνης.
Και μετά από αυτήν την αναδρομή στο παρελθόν επιστροφή στο...παρόν! Αλλά ευτυχώς υπάρχουν και οι αναμνήσεις για να ονειροπολούμε, να χαμογελάμε και να... δημιουργούμε...
Ορίστε, λοιπόν, τι έφτιαξα στη συνέχεια..
Σκέτη γλύκα!!

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Πωωωωω!!!!!!! Τι μου θύμησες....

Unknown είπε...

ευχάριστα και ξέγνοιαστα παιδικά χρόνια...ακόμα τις έχω και τις χαζεύω ανά διαστήματα ...λέω κάποια στιγμή να αναβιώσουμε εκείνες τις στιγμές....τι λες? ανταλλάσσουμε? χαχαχα.καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Και εγω εχω τεραστια συλλογη απο αλληλογραφιες!!Μηπως εχει καποια και δεν τις θελει πλεον?ειμαι φανατικη συλλεκτρια!!!

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσια κ γω ενδιαφέρομαι για τις παλιές μας αλληλογραφίες. Το μαιλ μου είναι evgeniagreece0@gmail.com

Eυχαριστω

Unknown είπε...

Καλησπερα.εαν ενδιαφερεστε.μπορειτε να μου στειλετε μηνυμα στο email μου erasmianlouvrou@yahoo.gr εχω πολλα πολλα σχεδια σε συλλογη αλληλοφραφιας

vanesssa είπε...

i'm interested my name is vanessa my email is; vacajonu26@hotmail.com thank you

Μaria είπε...

Ενδιαφερομαι για αγορα(αληλογραφιες κ χαρτοπετσετες)mail mpapa620@gmail.com

Μαριέπη είπε...

Καλησπέρα ενδιαφέρομαι και γω . Το e mail μου είναι mariepi18@hotmail.com.
Παρακαλώ επικοινωνήστε

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το σχόλιο σας...